Gå vidare till innehåll

Idag: Höstrea & GRATIS frakt

    Defekter och återbetalningar

    Om du har fått en skadad eller defekt produkt skickar vi dig en ny gratis. Vill du inte ha ett nytt paket av någon anledning? Då kan du också få inköpspriset återbetalat till dig!

    Det är enkelt att begära en GRATIS ny produkt eller en återbetalning! Det är bara att kontakta oss nedan. När vi har mottagit det och kan bekräfta att det helt klart är en defekt produkt, kommer vi att ge dig en ny produkt eller en återbetalning så snart som möjligt!

    Du har fått fel produkt

    Om du har beställt en viss variant av en produkt men fått en annan eller fel produkt kan du begära en ny leverans av den rätta produkten eller varianten. Det är bara att kontakta oss nedan.

     

    *Vi svarar normalt inom 1 arbetsdag

    Endast de mest exklusiva erbjudandena

    Fri frakt i hela Sverige

    Vår kundtjänst finns där för dig 7 dagar i veckan!

    100% nöjdhetsgaranti. Allt för ett leende!