Gå vidare till innehåll

Idag: Höstrea & GRATIS frakt

    FAQ

    JAG VILL RETURNERA MINA PRODUKTER. HUR FUNGERAR DET?

    Via info@bennora.se du begära ett returformulär och du får ytterligare instruktioner för att returnera dina produkter.

    Defekt artikel: Produkter som har tagits emot defekta behöver du inte returnera. Vi kommer inte kunna erbjuda produkten igen. Du kommer dock att få en återbetalning av inköpspriset, inklusive fraktkostnader. Vi ber bara om bekräftelse av defekt produkt i form av 1 eller fler foto av produkten. När du har fyllt i returformuläret kan du skicka produkterna till den avsändaradress som anges i formuläret. Se till att du skickar returformuläret och förser försändelsen med en spåra- och spårningskod. Detta är ditt eget ansvar och utan spår- och spårkod kan vi inte acceptera din retur. När vi har fått retursändningen ser vi till att inköpsbeloppet är tillbaka på ditt konto inom 5 dagar.

    NÄR KAN JAG FÖRVÄNTA MIG MIN BESTÄLLNING?

    Den genomsnittliga leveranstiden är mellan 7-12 arbetsdagar. Våra produkter skickas direkt till dig från leverantören. På så sätt sparar vi på lagrings- och transportkostnader och vi kan erbjuda dig produkterna till ett överkomligt pris och spara en fin summa att donera till Unicef.

    Efter att produkterna har skickats av oss har vi inte längre något inflytande på leveransprocessen. Tyvärr är det möjligt att en försändelse är försenad. Vi ber om ursäkt för det här. I vissa fall konfiskerar tullen tillfälligt ett paket för att inspektera det, detta händer ibland, tyvärr kan vi inte ändra på detta. Men oroa dig inte, om du har fått en bekräftelse är din beställning på väg! Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk genom att ange din e-postadress och ditt ordernummer.

    DEN FÖRVÄNTADE LEVERANSTIDEN ÄR ÖVER! VAR ÄR MIN BESTÄLLNING?!

    I 99% av fallen levereras beställningarna inom förväntad leveranstid. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning i leveransprocessen är försenad. Du kan kontrollera status för din beställning via följande länk:

    Följ ditt paket

    Har du inte fått något 3 dagar efter förväntad leveranstid? Vänligen kontakta oss.

    MIN BESTÄLLNING HAR INTE KOMMIT KOMPLETT. JAG SAKNAR NÅGRA PRODUKTER. HUR ÄR DET MÖJLIGT?

    Eftersom vi arbetar med olika leverantörer kan det vara så att produkter skickas separat från varandra. Om artiklar från din beställning saknas får du dem vanligtvis efter 2-3 dagar.

    Vi ber om ursäkt för besväret.

    SPÅRA & SPÅRA-KODEN INNEHÅLLER INGEN INFORMATION. HUR ÄR DETTA MÖJLIGT?

    Track and Trace-informationen är endast tillgänglig när ditt paket anländer till postorderföretaget. Observera att det kan bli en viss försening mellan dem. Detta bör aldrig ta mer än 3 dagar!

    Endast de mest exklusiva erbjudandena

    Fri frakt i hela Sverige

    Vår kundtjänst finns där för dig 7 dagar i veckan!

    100% nöjdhetsgaranti. Allt för ett leende!